Tisdag...

Ja igår då va Theo ledig.
E riktigt gott att ha han hemma själv en dga i veckan.
Igår va vi på bibloteket och sen fikade vi med Anna Alva och Elin.

Theo har blivit väldigt lat haha.
Han orkar inget alls längre och kan inte göra något själv haha.
3 års perioden e underbar.

Imorse vaknade Theo och va jätte snorig och hostig.
Hoppas inte det blir något mer av det.
Thilda har ni börjat sova dåligt igen.
Vaknar runt 3 tiden och gnyr i 1½ tim sen somnar om och vaknar vid 5,45.
IDag tog hon sovmorgon till 6,30.
E segt nu när vi tagit bort sidan å henner säng för man kan ju
inte ligga och dra sig på morgonen utan nu e det upp och hoppa med en gång.

Idag har jag haft Anna och Elin här på kaffe =).
Och nu har jag tvättat några fönster och damsugit hela huset och dammat övervåningen.



Nää ni får ha det så bra..
Har inte så mycket att skriva, eller igentligen har jag ju det men kan inte gå ut med allt här.
Får skaffa en blogg där vissa inlägg kan va med lösenord så jag kan skriva vad jag vill.
Någon som vet hur man fixar det??








Kommentarer
Postat av: Tessa - Mathilda och Melvins Mamma

samma här, jag har skinnet kvar men inge innehåll :)

2010-09-21 @ 20:38:41
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0