Stor...

 Ja idag för 3 ÅR sedan satt jag hemma och va uppsväld till TUSEN.
Vägde ca 76 KILO med världens kula på magen.
Den 17/9 2007 va Theo beräknad.
Men han ville så klart ligga kvar i mammas mage och växa lite till i 2 dagar.
Jag kom ihåg att den 17 och 18 sep va dom T V Å  längsta dagarna i mitt liv.
Men den som väntar på något gott väntar inte för länge.

Så ihelgen ska vi ha kalas för hela slanten =).
Ska försöka mig på att göra en Tåg tårta.
Ska se vad jag hittar för insperation i affären.
Någon som har tips?!?!

Igår va syster yster här för att fira Theo.
Hon hade köpt en kassaparat.
Den e populär =)


Mammas älsklingar

Nu har vi fårr sova hyffsat i 2 nätter.
Inatt sov Thilda från kl 19-5
Sen vaknade hela familjen SUCK.
Måste få henne att somna om där för e INTE OK att gå upp kl 5.
Men men man kan la inte få allt??!!

Jag somnade när jag nattade Theo i går vid 19,30.
Va riktigt gott och behövligt.

Nu har jag 2 St IKEA säckar och 1 Ica påse med tvätt som ska vikas och stryckas.
Skulle ju gjort detta igår men somna istället hihi.

....KRAMIS....



Kommentarer
Postat av: Anna

Jobba på med tårtan! Imorgon kommer vi och betygsätter den!! Mums!!

2010-09-18 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0