Provsvar.....

Ja för gatroskopin och kologroskopin somjag gjorde för ett antal veckor sedan kom idag.
Det va inget fel!!!!!
Asså på något sätt vill jag inet ha det svaret??
Jag mår sååå dåligt.
Har sååå ONT i magen behöver gå på toa 8 gånger och göra nr:2
È DETTA NORMALT???
Pga STRESS???
Har gått ner 6 kilo pga detta nu.

Jaja ska till läkarn den 21 okt igen så får se vad han säger och hur jag ska kunna leva med detta.

Idag för första gången så gick Thilda in på dagis och va inte ledsen =).
Kändes sååå skönt.
Att man får lite kompisation för det att man lämnat henne så LEDSEN att det värkt i hela mitt hjärta.
Mammas stora lilla tjej =).

Idag komemr Jimmy hem efter jobbet.
hihi ska bli kul att få träffa han.
Har varit "singel" morsa i 2 kvällar nu.
I tisdags va det hockey och igår la han golv hos sin pappa.
Men nu jobbar han bara i morgon och måndag och tisdag sen e han ledig i 3 dagar =).

Hmm vad ska man ha till middag idag dÅ??
È sååå less på att komma på middag 7 dagar i vecka haha,
Fantasin e på noll nu.

Middagstips till mig tack????
Får inte ta lång tid bara :P







Kommentarer
Postat av: emma

Låter som om du har samma åkomma som mig:( Jag har IBS och får periodvis gå på toa upp till 15 ggr per dag ibland..Samtidigt som man har väldig magknip, jag har även haft magkatarr sen jag var 14..Har också gjort gastroskopi och lämnat prover mm men de har ej hittat något utan sagt att det är IBS och det blir värre om man lever under stress..Jag kan inte ens ha en tid o passa utan att min mage ska bli stressad o kapitulera och så fort vi är iväg någonstans så måste jag ha koll på toaletterna:/



Enda rådet jag har är att stressa mindre även om det är skitsvårt när man är småbarnsmamma och även kolla över kosten, min mage reagerar om jag får i mig för mycket laktos lr fet mat..

finns olika preparat som är receptfria som kan lindra med.



Hoppas du blir bättre, vet själv hur mycket det tär på en när man har problem med magen..

Kram Emma

2010-09-23 @ 15:42:42
URL: http://emmaoco.blogg.se/
Postat av: melissam

De va ju de jag hade Linda IBS,, de försvann helt när jag blev "lycklig" hehe om du fattar,, nu menar ja inte att du e olycklig men du har ju fullt upp 24tim/dygnet.. Du kan behöva 1-2kvällar/dar Linda dar hehe där du är själv med kompisar osv=)

2010-09-24 @ 18:30:39
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0