Lämnat...

Ja vi lämnade barnen hos farmor kl 10 idag =).
Theo sa med en gång när vi kom dit "så nu kan ni åka mamma och pappa"
hahah sötunge. Kul att han trivs där =).
Ikväll ska vi på släktträff.
Ska bli kul men just nu känner jag bara för att ligga hemma och kolla på film hela dagen hihi.
Mår illa och känner mig yr till och från.
VILL MÅ BRA!!!


Jag sitter nu vid datan och jimmy läser en tidning.
Ska snart betala räkningar.
Går nog minus denna månaden.
Jag har inet fått in mina pengar från A-kassan än, Sega e dom.
6 veckors hanlingstid och det har gått 4 för mig nu lite mer.

Imorgon ska vi röja här lite innan vi ska på middag hos farmor.
Men först och främst ska jag SOVA LÄÄÄNGE =).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0