Förändringar...

Ja inatt nörjade vi för 3 gången med att sluta ge Thilda mat.
Hon vaknade första gången kl 2,30 (ren tur) brukar vakna vid 00.
Och där kämpade vi i 1 tim och till slut somna hon om UTAN MAT.
Funkade bättre när vi låg inne hos henne på en madrass på golvet.
Så får hoppas att denn natten blir lika "bra" eller bättre.

Nu har jag och Theo varit med på Thildas dagis för att ta syskonkort.
Men det va väll inget vidare.
När det va våran tur och Thilda såg mig så skrek hon bara så blev inget kort =(.
Så får hoppas på bättre tur på Thildas dagsi.

Sen skar det så i hjärtat och jag blev så ledsen när jag lämnade henne där och hörde henne skrika som bara den halva vägen ner till bussen.
Ville bara vända och hämta hem mitt lilla Troll.
USCH MITT HJÄRTA GRÅTER.

Ska pussa massa extra på henne sen.


Nä nu ska jag slappa. E dunder trött..
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0