Denna Thilda slutar inte att förvåna mig....


Ojj ett tag sen hihi.

Ilördags så hjälpte vi Melissa och Jerry att flytta.
Tycker dom fått en jätte fin och mysig lähgenhet i ett barnvänligt område med skog runt om.
Tog sina timmar där hihi.

Sen va vi på kräftskiva på kvällen =).Oxå trevligt.
Mindre trevligt va att jag va så slut i hela kroppen och hade stressat
 hela dagen att jag hade sån magkatarr så jag inte kunde somna.
men efetr en insomningstablett efter 3 tim försök så sov jag iallafall knappt 5 tim.

I går va bara en SLAPPAR dag.
Vi lämnade int enes huset =).
SKÖNT, längesedan vi hade en sådan dag.

Kvällen igår blev midre rolig.
Gick upp och la Thilda i sängen för att sova för natten.
Då klättrar hon ur sängen och slår sig.
Jag och Jimmy har nog ALDRIG sprungit så fort dit upp innan.
hittar henen på golvet och försöker lugna ner världens räddaste och chockaste unge.
Vi konstaterar att det e bara att ta ner ena gavlen av sängen.
Sen tog det 1½ tim att lägga henne och inatt kämpade jag 1½ tim med.
Sen la hon sig inne hos oss.
Hon e inte ens 15 månader.
Så nu e det slut på att dra sig på morgonen.
Thilda kunde ligga i sin säng i ca 1 tim efte rhon vaknat och leka med sina
 gossedjur men i morse smällde hon upp min dörr, SUCK...

Så idag bar det av till IKEA efter jimmy kommit hem och köpa en sån här





Så nu ber jag bara till gudarna att hon inte får för sig att klättra över grinden.
Hon e inte långt ifrån.
Några tips på hur man kan gör a det säkrare??





KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0