Dålig update

Jaa som vanligt eller vad säger ni??

Jimmy har varit ledig igår och idag och i morgon med =).
Riktigt skönt =).
Igår va vi inne i stan och fikade med
Malissa och jerry och lilla födelsedagsbarnet Mio =).
Idag va vi på lek och buslandet med barnen.
Shit va nästan inget folk.
Va la ca 3 familjer hihi.
Riktigt gott att kunna släppa dom löst.
Thilda sprang och fångade bollar hela tiden.
Skulle ha en i varsin hand hela tiden så hon inte kunde klättra haha.

Imorgon ska Theo till dagsi och ta gruppfoto.
Får man ju inte missa.
Så jag ska fixa kaffe åt mammorna som bara har sina barn där 15 tim så vi kan gotta oss på utsidan.
medans barnen bara tar kort.

Sen ska jag vara barnvagt åt Mio.
Så ska va själv med 3 barn i morgon hihi.
En på 3 år en på 15 mån och en på 1 år hihi.
Önska mig lycka till.
E säkert inga problem, e väll bara läggningen i såfall.


nää nu ska jag sätta mig och äta dessa


Och kolla på Halv åtta hos mig och sen Idol









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0