Berörd...

Det e en kille som har försvunnit här i GBG på hisingen inte alls långt från oss natten till lördag.
Han och hans kompis va på kräftskiva och skulel ta bussen in till stan så va han tvungen och kissa och gick in i ett par buskar och kom aldrig tillbaka.
Han ringer sin syster och flåsar och springer och nämner något om en kniv.
SÅÅÅÅ HEMSKT!!!
Man blir så berörd även om jag inte känenr denna personen,
 håret reser sig på en och man bli kall i hela kroppen.
Jag har 2 små barn och man blir ju RÄDD.
Komemr aldrig släppa ut mina ungar som det känns nu.

Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7849961.ab


Igår va jag på släktträff.
E så att min pappa har fått veta att han har en syster till.
Då pappas systers mamma dog fick hon veta att hon hade en annan pappa.
Och blrjade söka på min farfar då. men fick då veta att han dött.
Men hittade då pappa och mina 2 fastrar.
Så träffade dom igår och pappas systers barn =)
Va en VÄLDIGT trevlig kväll.


Nu slappar jag och Jimmy på soffan ska snart åka och hämta våra små troll.
Som jag saknar dom =).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0