ögoninflammation...


Japp idag när vi vakna och jag bytte blöja på thilda såg jag att hon
hade massa sömngegga i ögat som va stelnat.
Tänkte inte mer på det.
Vi käkade frulle och gick till dagis.
När jag gick på bussen till Thildas dagis ser jag hur ena ögat rinner på henne.
Och lite gegga börjar oxå komma.
När jag komemr till dagis rådgör jag med dom och dom tror ögoninfektion, så vi fick åka hem igen.
Tur va väll det för nu har hon 38,5 graders feber med.
Men e ändå pigg och äter men väldigt gosig av sig.

Så hoppas detta går över FORT.....

Nu ligger hon och sover och jag ska nog ge mig på att foga på kaklet =).
Blir skit bra.
Bilder kommer sen =).


nää ska ta tag i lite saker här hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0