Jaha...

Helgen har varit kanon.
Vi har slappat och fått massa gjort.
Träffat underbara vönner mm.

Theo har varit väldigt trött och grinig här ett tag.
Får se hur han e idag efter dagis.
Annars frå vi ta och kolla upp detta.
Han sover 13 tim per natt,
Men ligger hela eftermiddagarna och kvällarna (eller a till kl 19) i soffan och slappar och ska kolla på film.

Nu e jag såå där ARG igen.
Ser bara hur allt roligt försvinner.
Får inte mina pengar från A-kassan.
Komemr gå yttligare 2 veckorn nu.
FAN FAN FAN!!!

Ser bara hur allt försvninner.
JAg fyller 25 år om 2 veckor.
Men Inga pengar= Ingen fest
Ska på spa
Men inga pengar= inget spa.
Sen om vi ska tänka det värsta då JUL.
INNGA pengar= INGEN JUL..
GÅr det så långt vet jag inte vart jag tar vägen.
Usch detta gör mig gråtfärdig.

Nä dags att äta och torka tårarna och snart hämta barnen.
Håll tummarna på att Theo  e pigg och glad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0