dålig sömn...

Ja jag har i stort sett inte sovit på 5 nätter =(.
Thilda gnyr/ gråter mm.
Alvedon hjälper inte heller.
Antingen e det tänder som e på G eller en period.
Vet att Theo med va såhär i den åldern.
Men inte så extrem som Thilda.
Nu ska jag ialla fall träffa en tjej på bvc som ska hjälpa mig och att få bukt på Thildas sömn.
För hon sover i stort sett INGET.
Vaknar 2-5 gånger per natt och sover bara 30-45 min på dagis.
Och detta håller inte.
Iallafall inte för mig haha.
Hon e såå spidad hela dagarna och grinar mycket.

Så hoppas på det bästa nu.


Nu hålle rjag på att tvätta i tvättstugan.
Sen ska ja hämta mina troll och Theo ska åka med farmor hem och sova där i natt.
Vi ska kolla på ett hus med idag.
Ska bli kul men e väldigt osäker.


HA det bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0