ÅÅÅÅ JÄVLA A-KASSA

Ja nu e jag så arg så jag kokar.
Skickade in mina papper till a-kassan 19 augusti och har jag fått mina pengar än???
NEJ NEJ NEJ.

Har ringt dom 4 gånger och bett dom kolla på mitt ärende.
Nu har dom börjat göra det.
Och dom behöver papper från ett arbetsår.
Och jag har gett dom  papper sen 2007 men ändå vill do ha mer.
Dom har bara fått ihop det till 7 arbetade månader om hon räknar bort min sjukskrivning och havadeskapspenning mm.
Så nu vill hon ha papper på det med.
JAG BLIR GALEN!!
Frågade varflr hon ska ha papper på min sjukskrivning när det bara e arbetade år som dom vill ha.
MEn då vill dom ha alla papper som går att få tag på.
IDIOTER!!!
Så nu tar det yttligare 2 veckor innan jag kan få pengar.
För dom har bara utbetalningar torsdagar och då måste dom jobbat klart med ärendet fredagen veckan innan.
kul att jag måste skicka alla papper helst innan tisdag men får inte pappren innan tisdag????
Så får la mina pengar i början av nov
 OM JAG HAR TUR!!!

Har betalat 407kr per månad i 4 års tid och va FAN får man för det??
Ja inga pengar iallafall.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ARG E JAG....









M till lite gladare saker då.
MEn va ju oc kollade på huset igår.
Va sjukt fint.
Eller jag e ju ett totalrenoverings objekt.
Men planlösningen va super och finns mycket potensial och tomten e kanon.
Super stor gräsmata =).
Sååå håll tummarna nu att inte så många andra e intresserade så vi kan lägga ett skambud hihi.
Så något kan gå vägen för oss nu känner jag haha


Nää nu e det fredag och det får jag väll trösta mig med idag.
Mysa med älsklingen....

Tillsammans e vi starka


Kommentarer
Postat av: Agnes

A-kassan kan man inte lita på. Har själv fått slåss för att få pengar i tid. Idioter!



Sv: Jag är inte lika bildskön som min lille son så undviker att lägga ut bilder på mig själv. Men ibland då och då kommer det ett :)

Här tex:

http://agneslauedberg.blogspot.com/2010/05/liams-dopdag.html



Kram!

2010-10-08 @ 14:03:05
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

läser min blogg o ja oxo har nästa samma problem som du har med Jävla akassa, jag är helt besviken.



http://www.familjeliv.se/Forum-15-349/m56079293.html

2010-12-10 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0