Torsdag.....

Mm redan torsdag. Fattar inte vart veckorna tar vägen?
Jimmy jobbar bara fram till 12 på onsdag sen  e vi lediga i 11 dagar =).
SKa bli så skönt att bara få vara =).
Ska la försöka hitta på något roligt om ekonomin tilllåter?!
E segt nu när man inte får ut så mycket pengar.
E bättre att jag får ett jobb och jimmy går hemma.
Får mer pengar då.

Idag vet jag inte vad som händer. Thilda mår ju inte 100 än.
Trött och grinig, inte så konstigt kanske med så hög feber i flera dagar =(.
Jag har i allafall fått sova ordentligt i natt. Theo kom in kl 1,20 och Thilda vakna först kl 3 =).
Det gillar mamma =).


Idag ska jag tvätta (igen) sen skriva en matlista på vad vi ska äta i veckan.
Får bli Tex...

Fredag- Tacos
Lördag- Köttfärssås
Söndag- kött sås och pommes
Måndag- Korv & potatismos.
Tisdag- Pannbiff potatis och sås.
Onsdag- hemmagjord pizza
Torsdag- pannkakor

Så va ju bara något jag kom på men det verkar ju gott så kan hända att det blir det hihi.
Hade ju velat grilla men verkar som det ska regna och jimmy ska i väg på lördag.

Nää nu ska jag fixa lite här hemma Thilda har äntligen somnat efter kämpande i 1½ tim.
Hon hade nog ont så gav henne alvedon och när den värkat så somnade hon, mammas lilla tjej.












Kommentarer
Postat av: melissa

Köttfärsås?? haha

2010-05-06 @ 10:12:59
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: melissa

De gör inte vi heller vi äter de 1-2ggr veckan mohaha

2010-05-06 @ 11:58:53
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0