Tisdag...

Så rolig rubrik kom jag på hihi.

Idag va Theo tillbaka på dagis igen =).
Alva sötnosen sprang fram och krama Theo och klappa han på kinden och sa att hon saknat sin Theo =).
Dom kan va söta mot varan dom ungarna =).

Sen tog jag och Anna e promenad och handlade på torget och jag postade ett brev.
Sen bar det hem till Anna på frukost.

Sen ringde jag lite samtal om Thilda dagis start.
Hon ska börja 10 augusti.
SHit alltså. Tycker det går för fort.

Men blir nog bra. Hon e ju sjövild lilla madamen.
Hon klättrar upp på ALLT, barnvagnar bord soffan sängar.
Som i går kom hon nästan upp på fönsterbrädan tack vare soffan.
Hon e envis som en tok oxå.

Kommer nog bli många jobbiga fajter framöver.



Nä nu börjar desperate =) 



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0