Sorry...

Jag vill gärna blogga mer och hinna skriva flera inlägg per dag.
MEn jag hinner inte sitta här om inte Thilda sover om jag inet då har massa andra saker att göra.

Thilda har verkligen blivit en sjövild unge.
Jag får vara efter henne hela tiden.
E sugen på att köpa en hage att sätta henne i haha.
Sen har hon börjat sova typ 30-45 min 2 gånger per dag.
JÄtte skoj menar jag. Hon vaknar och e gör grinig.
Sååå typiskt när vi äntligen fått rutiner.
Ska kolla med Jimmy om vi kan åka till Ikea för 3 gången och kolla efter lådspärrar,
 som ALLTID e slut när jag e där.



Sannslös hihi




Får se nu om vi får barnledig i helgen.
Får veta runt kl 12 om hur helgen ser ut.
Imorgon ska jag iallafall på Bio med Melissa och några tjejer till.
Ska se "Sex and the city" =).


Nä nu ska vi ta på oss och gå ut en stund..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0