Slottskogen...

idag drog vi hela familje till slottskogen =).
Blev verkligen underbart väder =).

Vi gick till lekplatsen där, Shit va stor den va.
Theo va överlycklig och Thilda käkade sand =).
Sen gick vi och kollade på djuren och tog en fika =).
Tyvärr så hade dom inte öppet på "barnens zoo" pga renovering.

Sen åkte vi och handlade mat och har grillat fläskfile med pommes och vitlöksbröd =)
och nu duschat =).
Barnen somnade snabbt idag.
Va la trötta efter att ha varit ute i 6 tim =).

Imorgon kommer farmor hit och passar Thilda runt kl 13 så ska vi åka och bada med bara Theo.
Ska bli kul att bara få vara med han, har knappt varit det sen Thild akom :S.
Sen ska jag på kalas till farmor som fyller 88 år i morgon =).
Och min underbara syster ska sova hos oss =).
Saknar min underbara syster yster.




Nä nu ska jag kolla på 112 på Liv och Död och sen blir det Desperate Housewives =)



kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0