Sjukan...

Igår eftermiddag blev Thilda jätte dålig.
Febern steg så honhade runt 40,5 grader.
Hon pendlade mellan blå och normalfärg på läppar händer och fötter,
 hon började andas mer ansträngt.
Antagligen för att febern steg så mycket för hon skakade ju.
Så jag fick PANIK. Ringer jimmy och ber han slänga sig i bilen hem.
Han e la hemma på 10 min hihi.
Ringer sjukvårdsupplysninigen som tycker vi ska åka in akut.
Asså hon bara hängde Thilda hon orkade inte hålla sig uppe i famnen mm.
Hon va verkligen påverkad.
Åkte till en barnakut och där konstaterade dom att hon hade dubbelsidig öroninflammation.
Mammas lilla hjärta.
Idag e hon lite piggare men fortfarnade feber.
Äter inte så mcyket heller men det e la förstårligt.




Idag ska jag städa här hemma.
Usch hatar att se massa damm.
När solen lysser in genom fönstret och man ser minsta lilla korn damm.
Så idag ska skurhinken och städrocken på haha. 
Linda ska jaga verända dammkorn =).

Verkar bli toppen väder idag med =).

Idag ska vi käka kycklinggryta med ris hihi, Sorry älskling. 
Han tycker inte om curry men han får stå ut idag haha..










 


Kommentarer
Postat av: melissa

Haha så bra då=),, Tycker du kan länka mig med nu då=)

2010-05-05 @ 12:37:06
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0