Sjuk...

JA Thilda har 39 graders feber idag.
Den blir bara högre och högre tycker jag.
Hon vaknade kl 00,30 i natt och va stek varm.
Hon hade säkert runt 40 grader då.
Oskar inte böka med febertermometen mitt i natten,
utan kände ju att hon va stekhet så gav henne alvedon och bytte blöja och gav välling.
Sen små grät hon fram till kl 3 till och från.
Mammas lilla plutt.
Man vill ju veta med en gång om det e något som e fel,
 om dom behöver medicin så dom slipper lida i 3 dagara innan.
Denna gången känner jag mig osäker då hon ändå é HYFFSAT pigg,
leker stundtals och har ätit lite gröt idag.
Får se hur det utvecklar sig.

Idag ska jag bara tvätta IGEN!!
Måste köpa en torkställning till känner jag.
Hinner ju aldrig i kapp min tvättning.
Funderar på att springa upp till mor och far emd en maskin??

Theo e nu på dagis.
Gick bra att lämna idag utan skrik =), SKÖNT.

Denna vecka känns som den kommer bli seg då jag inte har något direkt inbokat.
Men jimmy jobbar ju bara denna veckan sen halva nästa sen e han LEDIG I 11 DAGAR =).
Fatta va skönt =).



Nä ska fixa lite här hemma nu // Linda


ps kommentera gärna ds





Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

Kompisen har en dotter på 10 månader och dom började med ett års vällingen förra månaden för att han började sova dåligt och nu sover han hela natten igen.. kanske värt att testa :)

2010-05-04 @ 18:32:46
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0