Saknar...

åå vad jag skanar Jimmy. Känns så tomt utan han nu.
Han åkte till jobbet i morse igen =(.
Det va denna semesterna =(.

Men om 7 veckor har han semester igen =).
Bara att stå ut. Hihi. e nästan roligare att invänta semestern för sen e den över så snabbt =(.

Idag kommer Danney och rasmus hit.
Undra hur rund och go hon ser ut hihi. 
Ska ju ha andra bebisen om ca 3 veckor =).

Igår va Melissa Jerry och Mio här. Lika trevligt som vanligt.
Vi va ute precis hela dagen igår.
Låg och solade på altanen i bara bekini =), Underbart.









Nu har Thilda fått dagis med. Hon börjar i augusti.
Antagligen i slutet av augusti.
Shit min lilla tjej fyller 1 år om mindre än 1 månad =(.
Detta året har gått aldeles för fort.



HA en bra dag




Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Hej!! jag ringde vårdcentralen idag, men jag skulle kontakta BVC och dom säger att det är normalt efter att man vart sjuk... jag ska bara ge han skonkost, men hur lätt är det när han vill äta våran mat?!?



sjukrådsupplysningen säger inte heller så mycket, vet inte vem man ska vända sig till, men sonen ska väl behöva bli så sjuk innan någon tar en på allvar känns det som...



Ha en bra dag

2010-05-24 @ 10:42:35
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej! Ja, vi köpte den :) Jag håller på att skriva ett litet inlägg om den, lägger upp det ikväll eller imorgon så kan du läsa lite så får vi se om ni vill ha en :)

Kram

2010-05-24 @ 12:13:19
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Tessa

Hej!!

Nope, inget jobb för mi del, blir hemma me barna i sommar..!!!

Inskolningen gick jätte bra, men han va ju van att va där å kände igen alla som är där å eftersom han alltid varit emd när vi lämnar och hämtar Mathilda, så de va inga problem alls..!!

2010-05-25 @ 12:54:49
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0