Rastlös lr mens??

ja det undrar jag vilket av det min man har???
Han har varit grinig till och från och sagt attd et inte finns något att göra mm.
Det finns mycket att göra bara man vill =).
Jag kan göra listan lång hihi.

Vi åkte och handlade mat iallafall.
Sen käkade vi lunch och jag och Theo tog en promenad och hoppade i vattenpölar =).
Eller i allafall Theo inte jag ;P.

Sen kom farmor och hämtade Theo så nu ska han sova där i natt.
Sen på ondsdag ska farmor passa Thilda så vi får åka och bada med Theo själva =).


Imorogn kommer Melissa och Jerry hit och vi ska grilla hamburgare =)
På fm ska jag hem till frida och fika och ta en promenix =).

Thilda har varit sjövild idag hihi. Låter bilderna tala för sig.
















ÖVERLYCKLIG sen när hon klarade det själv =), Skitunge ;P







Kommentarer
Postat av: Frida

Sötunge!!

2010-05-14 @ 10:28:07
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Sahra

Tack så mycket :)

2010-05-14 @ 12:46:46
URL: http://sahranellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0