Ojjj fullt ös...

Idag har det varit full rulle.
Har varit 6 barn och 3 mammor här hemma idag.
Och Theo och Alva dom kan ju inte hålla sams många minuter =).
Vi käkade lunch ihop och jag och Theo hann slänga ihop muffins i morse innan folket kom =).
Sen va jag HELT SLUT när alla gick hem vid kl 14,40. Fullt ös i nästan 5 tim =).


Vi la ju ut massor av annonser på Blocket igår.
Typ toalettstol, handfat, läragåstol, lampa, hylla, lite barnkläder och nu e Läragåstolen och lampan såld.
Gott...E ganska roligt att sälja saker =).

Nu sitter jag och Jimmy i soffan och slappar.
Barnen sover =).
Theo och Jimmy va ute och körde lite gräsklippare som Jimmy och far sålt till våran förening.
Min faster va här så jag hjälpte lägga in lite annonser på blocket.
Så satt vi och tjöta.
E synd att man inte träffar sina fastrar så ofta igentligen.

Har ju glömt att berätta att Thilda går jätte mycket nu =).
Mer och mer från varje dag som kommer och går.
Idag gick hon igenom halva vardagsrummet som e kanske 2½ meter =)
Mammas duktiga tjej =)

Nu jobbar Jimmy bara Imorgon och halva onsdag sen e han LEDIG =)..




Ha det toppen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0