Ojj NÄR??

När skrev jag sist igentligen?
KAn inte skylla på att jag inte hunnit lr orkat, Utan jag får faktiskt skylla på att våran data inte har funkar.
Så nu har vi formaterat om den och fått vårat nya bredband =).
Så nu kan jag blogga igen haha.


Idag e det skit fint väder.
Vi skulle dragit in och HEJAT på alla som springer GBG varvet men vi hade ingen ork lr lust.
Så Jimmy och far e ute och åker fyrhjuling och jag sitter och svettas på altanen =).
Barnen har somnat =).

Theo slog i överläppen idag när han och Thilda busade i sängen så råkade Thilda skalla han på överläppen.
Så nu e hans överläpp dubbelt så stor haha.

Ikväll ska vi grilla hos mor och far =).
Ska bli gottit.
Blir fläskfile med potatisgratäng och majskolvar MUMS =).


Imorgon kommer Melissa och Jerry hit =).
Hoppas det e fint väder då med så vi kanske kan grilla ihop =).
Och gotta oss i solen =).


Jaha på måndag börjar verkligheten igen =(.
Jimmy börjar jobba.
Men måste verkligen säga att han har haft tur med vädret på sin semester =).
Inte regnat en ända dag hihi =)..



Nä nu ska jag gotta mig i solen med en KALL Cola =)
Kan tyvärr inte bjuda på bilder då alla ligger på en hårddisk.



PUss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0