Läkarn....

Idag har vi varit med Maria och Ida och lekt på en lekplats.
Har varit lite orolig för Theo för han har sagt att han e trött hela tiden och har ont i magen och benet.
Säkert inget men man blir ju orolig.
Han brukar aldrig gnälla och ha ont någonstanns.
Han orkade lixom knappt gå lr springa som han ALLTID gör annars.
Ja vi får se i morgon. Annars får man la kolla upp han.

Sen va jag hon läkarn idag.
Han lyssnade på magen och hjärta och lungor.
Tycker han lyssnade på magen väldigt länge.

Sen tog dom massa blod till leverprover, sänkan mm mm.
Sen ska jag gå på gatroskopi (köra ner slan i halsen) så ska dom även då passa på att ta en bit av tunntarmen och kolla om jag e glutenallergiker.
Men får vänta några veckor på remiss.

Sen frågade han mig om någon i släkten har/haft problem med tarmen,
och mamma sa nyss att min morfar dog ju av cancer i tarmen =(.
Tror (hoppas) ju inte jag har cancer.
Utan att jag har ont i magen och magkatarr pga att jag inte sovit det senaste året.
Men man orkar ju inte må så dålig, illa krånglig mage mm och inte kunna få hjälp.
Detta tär på mig något fruktansvärt.
Mår skit inombords.


Till något MYCKET roligare då.
Så vill jag säga GRATTIS till David och Danney och lilla Rasmus som fick en lillasyster idag =).
Jätte kul =) Nu har dom oxå en av varje =)





kram på er







Kommentarer
Postat av: melissa

Inväntar att få höra detaljerna=) hehe

2010-06-03 @ 09:26:29
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0