Ingen blogglust..

ja det har jag inte haft dom senaste dagarna.

Men nu ska jag ge er lite update.
Har dock inte hänt så jätte mycket.
 
Mina tankar har varit någon annanstanns dom senaste dagarna.
Man slutas då inte att förvånas och blir så ARG och FÖRBANNAD.
Fattar inte att dom kan tycka det é OK??
Det e fel och inte normalt och mänskligt??
Att folk inte kan inse sina problem.

Igår va vi hemma hos farfar och fikade sen handlade mat och älsklingen lagade jätte god lasange =).

Snart kommer oskar och Emelie och deras lilla Lucas på fika sen ska vi åka till Jimmys jobb och hämta en borrmaskin och sen till pelle (farfar) och hjälpa han få upp en hylla =)

Kan ju oxå berätta att Thilda har börjat sova bättre nu =). "peppar peppar".
Inatt sov hon tex kl 23 till kl 5,30 =) sen vidare till kl 7,15 Underbart.
Hon har ALDRIG sovit så bra.
Bara för att jag säger det nu kommer det la bli en helvetes natt hihi.


Nä ha en bra dag.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0