Gnäll gnäll gnäll...

Morgonen kunde ha börjat bättre.
Hatar när barnen börjar gnälla med en gång.
När dom vaknar med gråten i halsen.
Då tycker jag att man INTE har sovit klart!!!
MAn behöver inte va som en inställd klocka på kl 6!!
Varje eviga morgon.

Inatt va jag uppe exakt va 3 timme SUCK.
När ska hon lära sig att SOVA??
Visst jag kan skita i att gå upp men har försökt så många gånger att bara ge henne nappen.
MEn hon ger sig ju inte. Och man orkar ju inte.
Jag kommer säkert få hålla på 3 HELA nätter.
Frågan e då om det e värt det??

Nä till något GLADARE =). E ju FREDAG =).
Såååå härligt. Fast jimmy ska ju jobba i morgon SUCK.
Undra när jag ska få lite fritid??



Nä ska hinka i mig kaffe och försöka vakna..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0