Gårdagen...

Igår va en fullspäckad dag =).
Det gillar vi =).

Jag vaknade av Thilda, hör och häpna kl 6,50=).
Va ett tag sen man fick den goda sovmorgonen ;P.

Vid kl 10 åkte vi till systemet och sen köpte vi blöjor med.
Sen körde JImmy mig till Frida och hon och jag tog en långpromenad i det underbara vädret.
Sen drack vi kaffe och smootie hemma hos henne, en underbar start på dagen =).
Jimmy hämtade mig igen och vi åkte till barnens farmor och hämtade Theo som sovit där =).
Sen kom Melissa och Jerry på grillning.
Vi skulle grillat idag men e glad för att vi tog det igår istället med tanke på att det ÖS regnar.



MElissa och Mio


"Harry" (Jerry)


Jag och Mio


Thilda


Haha Theo


Nu ligger Thilda och sover och Jimmy och Theo har åkt till Jönköping för att köpa nya däck till fyrhjulingen.
Sen ska dom förbi Borås så Sebbe kan kolla på en ny bil med.
JAg ska la städa här hemma sen ska jag kolla om jag hittar en bilbarnstol åt farmor.



Mina GOA...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0