Fy FARAO...

Vad trött jag e.
Har la sovit 2 tim i natt MAX.
Kunde inte  somna när vi la oss vid kl 21.
Jimmy snarkade och jag väntade på att Thilda skulle vakna.
Hon vaknade kl 21,30 fick mat jag somna la runt 00 sen vakna hon kl 00,50
 sen vid kl 2 sen vid kl 3,30 sen UPP kl 5,20.
När skjutton fattar hon att man SKA SOVA PÅ NÄTTERNA?!?!?
Tillslut kunde jag inte ens somna om för att jag bara vänta på att hon skulle vakna snart igen.
Detta tar fan kol på mig. Behöver få sova hela nätter så kan jag gärna gå upp kl 5.
Och jag och JImmy började dagen med att bråka. UNDERBART, NOT!!
Han ligger kvar i sängen, lika bra det innan det kommer ut mer ur munnen på mig.


IDag vet jag inte vad som händer än??
Hoppas ni sovit goare än mig, lr i allafall fått sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0