Dunder trött....

Shit va trött jag blev nu när jag satte mig här.
Thilda somna efter lite om och men.
Jimmy håller på med Theo fortfarande lr så har han somnat oxå ;P.

Jag har haft en bra dag idag =).
Thilda och jag ahr lekt på golvet hela dagen =).
Jag hängde upp tvätten och Thilda drog ner den *SUCK* hihi.
Sen hämtade vi en OTROLIGT trött och grinig Theo på dagis som inte ville sova på dagis idag.
Han grina hela vägen hem och jag sa till han att lägga sig och sova.
Satte på en film och han somnade efter en stund =).

Imorgon e det FREDAG =).
UNDERBART.
Då ska vi handla mat och bara mysa hela familjen =), Lovley=).



Nä nu ska jag kolla på tv sen sova =).
NATTI NATTI








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0