Blogg TORKA???

Ja det tycker jag att jag har hihi.
Tycker inte jag har något roligt att skriva.
Kommer inte på något så meningarna blir roligare?!

Känns som jag skriver om samma sak?
Tips på vad ni vill veta mer?
Jag har la väldigt mcyket att skriva men kan va lite för "privat".

Aja dagen idag då, båda barnen va extremt griniga idag på morgonen.
Thilda förstår jag då det visade sig att hon hade 38,2 i feber.
Den har bara ökat under dagen.
Vi gick upp och handlade lite basvaror.
Yoghurt smör ost och varsin glass som jag och Theo gottade oss med i solen.
Tur det för den försvann ganska snabbt därefter.

Sen har vi lekt och cyklat och lagat pannkakor =).

Nu sover barnen. Ingen hysteri till läggning idag =).
Så nu ska jag och älsklingen mysa i soffan sen ropar nog sängen haha.



Mitt hjärta <3<3<3


Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

hahah vet inte om det är en magisk välling... men innan gav vi mild havrevälling från 6 månader tror den heter "god natt" från nestle.. nu får han mild fullkornsvälling från 8 månader och den är ju mer mättande..



segt att inte få sova.. har även hört folk som tillsätter flytande smör eller rapsolja så vällingen skall bli fetare och då mer mättande ;)

2010-05-04 @ 09:31:54
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0