Bad Update....

Jag har haft fullt upp.
I fredgas slutade Jimmy kl 12.
Så vi mötes på backaplan för att köpa en present till Jerry som fyller 25 år idag =)
GRATTIS...

Sen på kvällen kom barnen farmor och Leif (plast farfar) på middag =).
Vi käkade tacos.
Asså jag tröttnar ALDRIG på tacos haha.
Tycker det é super gott.
Jimmy börjar tröttna på det haha.

Igår då va vi på kalas hos Jerry.
Bjöds på supergod smörgåstårta =).
Va jätte trevligt där =).
TAck Melissa och Jerry.




Födelsedagsbarnet....



      

   





Sen på kvällen/eftermiddagen så gick vi hem till Anna och Thomas på middag =).
Theo och Alva lekte och bråkade självklart hihi.
Dom e som syskon verkligen.
Thilda somnade väll vid 19,45 efter MÅNGA om och MEN.
Vaknade dock då och då.
Theo han somnade ALDRIG.
Kom inte till ro.
Så vid 22,15 begav vi oss hemåt,
 med en dundertrött Theo som skrek hela vägen hem nästan.

TACK för en underbar kväll Anna & Thomas...

Inatt har jag sovit gör dåligt.
Jag la mig vid 23. Thilda vakna kl 1,40, sen kl 3 sen kl 4
sen kl 5,30 och då gick vi upp.
Hon hade då lite feber 38,2 :S.
Tror det e för tänderna.

IDga verkar det ju bli fint väder =).
Undra vad man ska hitta på då?
Några tips??





KRAM



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0