3 tim kvar

Ja nu e det lite mindre än 3 tim kvar tills Jimmy har semester i 11 dagar =).
Ska bli så SKÖNT så ni annar inte =)

Idag ska Jimmy med och hämta Theo på hans nya dagis =).
Han har ju inte sett hur dom nya lokalerna ser ut så kan va kul att veta hur sin son har det =).

Thilda hon bara knatar runt. Går mer och mer hela tiden.
Så inom 2 veckor tror jag hon går helt =).
Min lilla tjej börjar bli stor.
Snart 1 år om 1½ månad.


Igår hade jag Maria och lilla Annie och Anna och lilla Elin här på frukost efter
vi lämnat dom stora barnen på dagis =)
Kan säga att det va en lugnare tillvaro igår än i måndags =).

Theo somna inte förän kl 21,45 igår GRRR.
Han vägrar sova på dagis och när ha kommer hem e han jätte trött och grinig och det går inte att hantera han så han somnar på soffan och sover 30-45 min och då somnar han ju inte på kvällen sen SUCK.
Så nu måste vi hålla sten hårt på att han inte får sova när vi e lediga.
Vilket han i och för sig aldrig gör hemma.
Men dagis e ju lite mer aktivt än hemma.


Imorgon kanske vi åker till Varberg och hälsar på mor och far och syrran.
Men ser ju ut som det ska regna och då e det inte kul att det trängas i stugan.
Men vi får se.



Drar i sladdarna grrr




Tycker denna bilden e så goo....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0