Varberg!!

ja nu sitter jag i varberg.

Vi åkte ner igår kl 15. Handlade lite mat och hälsade på Lina på sitt jobb.
Sen fixade syrran mina naglar =), så nu e jag snygg om händerna igen =).
Hatar när naglarna e korta och sköra =).

Sen kollade vi på frölunda matchen och käkade Tacos, Kollade även på Let´s Dance =).
Tycker ni rätt vann? Mig spelade det ingen roll.
Men tycker det verkar svårare för tjejerna att dansa så tyckte Claudia.

Vi skulle gått en lång promenad nu med Vovvarna men det ÖSREGNAR =(.
Så vi åker in till stan med en gång i stället.
Ska snart ta på oss.

JAg har la sovit sådär inatt.
Somnade inte innan kl 00.30 sen vakna jag 3 sen 4.30  sen kl 6.30 sen upp kl 8.30.
Pratade med jimmy i morse och då sa han att Theo hade varit ledsen och ropat efter mig så sa jimmy
 -Mamma e inte hemma
så sa Theo
-Mamma komma hem nu
Då blev jag ledsen. Usch e tufft att inte vara där för dom.
MEn samtidigt behöver man vara för sig själv med.
Men Theo brukr ALDRIG vakna och vara ledsen.
Mammas lilla plutt, Ska pussa på han jätte mycket sen.

Nu ska vi in till stan. SKa köpa ett par skor till THilda

Dessa =), fina va?



Sen en vårjacka till mig om jag tycker om den.


Nä dags att ta på sig hihi...

Ha det underbart.. det har jag verkligen här hihi.
Visst saknar min familj otroligt men e såå skönt att bara få umgås med  sin syster som jag inte träffar så ofta.
Och hon tar verkligen hand om mig. Älskar dig syster =)

Ikväll skulle vi igentligen grillat med Melissa och Jerry men får nog bli att vi steker köttet istället =(,
Men mysigt ska det bli iallfall


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0