Uppe tidigare än tuppen.....

Ja imorse vaknade Thilda kl 5,35. jag gick ner och gjorde välling och la mig igen, ihopp om att hon skulle somna om, men varför ska man alltid ha dessa tankar att få hoppas sova när man vet innerst inne att det VERKLIGEN inte kommer bli så?!

Så vi steg upp kl 6 =(. Theo kom ner vid 6,20.

Igår va vi och hälsade på min Farmor.
Det va jag min pappa Theo och Thilda.
Va där en stund och man märker att hon inte mår riktigt bra.

Sen va det hem till Mormor som började med maten.
Fick supergod korv och potatismos =).
Skönt att slippa laga maten.

Sen åkte Älkslingen iväg med min far till frölundamatchen.
Jag hade två supertrötta och gnälliga barn.
DOm hade varit vaken sen 6,30 och Theo hade inte sovit på hela dagen och varit ute och gått massor mm.
Så redan kl 17,45 blev det kvällsmat sen tog jag på pyamasen på båda och borstade tänderna.
Sen gick vi ner och kollade på Hajar som Hajar som gick på tv.
Theo satt upp i soffan och gnuggade ögonen och jag sa men lägg dig ner på kudden.
Det gjorde han, tog inte ens 2 min så sov han =).
Thilda somna i min famn.
Så båda barnen sov innan kl 18,30 =).


Idag ska jag nog baka bullar =).MUMS.
VA ett tag sen man bakade såna saker. Och e alltid kul att ha i frysen =).
Så ska upp och handla liteingredienser sen.



MUMS....


KRAM på er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0