Underbar dag!!!

Ja dagen igår kunde verkligen inte bli bättre =).
Jag åkt in till stan och Träffade Melissa. Vi gick och köpte en present först sen fikade vi på Franks och massa tjöt. Va skönt det é att kunna sitta still och fika och bara få prata utan att något lr någon stör än =) och sen gick vi på bio och såg "Snabba casch", va bra. Men känns som det kommer komma en två =).
Så rekomenderar den filmen =).

Sen stressade jag hem och fik fixat mig lite innan Oskar och Emelie och deras lilla Lucas kom =).
Vi grillade =) Va verkligen super gott =).
Thilda va vaken ända till 20 igår =), har aldrig hänt.
Hon é ju så trött och grinig redan vid kl 18 och sen tog det 2 sek och hon somnade =).
Annars brukar hon krångla i 30 min.

Idag sov vi till kl 7 =), Thilda ville igentligen upp kl 6 men NEJ tänkte jag och gav henne nappen och hon somna nog om =).

NU sitter hon på golvet och klappar händerna =), mammas lilla charmtroll.
Jätte glad och nöjd för att hon lärt sig något nytt =).

Idag kanske vi ska åka till Ikea och köpa en ny stol till Theo så Thilda kan ta hans tripp trapp. E så trött på Ikea den vita plaststolen, går bara in i benen på den hela tiden.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer idag.
KAnske ska gå och hälsa på min farmor med min pappa också tar vi med Theo.
Men får se hur det blir på den fronten.
Vill vara ute i detta fina och underbara vädret =),


Just det inatt kom Theo in till oss och vi somnade om allihop sen vaknade vi av att han bara skrek och va jätte ledsen och hade jätte ont i magen =(, mammas lilla plutt.
Jag fick PANIK, blev skit rädd. E ju inte så normalt att dom vaknar av det på natten.
Men efter några min släppte det och han somna om. Får se om han får mer ont underdagen då får vi nog kolla upp det.




Ha en underbar dag allihop....






Mammas älsklingar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0