Under bar dag trotts...

Ja idag har det varit en underbar dag, trotts min KRAFTIGA magkatarr.
Va i stan och lunchade med Frida =).
Tyvärr träffas inte vi så ofta men när vi väll gör så e e dom stunderna guld värda.
Även om det bara blir på en snabb lunch. Älskar dig gumman....

I morse när jag vaknade kände jag med en gång att detta blir ingen bra magdag.
Har SJUKT ont också går det upp under höger bröst.
Kan knappt böja mig ner för att dtee gör så fruktansvärt ONT. 
JAg blev så ARG och LEDSEN idag att jag ringde vårdcentralen.
Orkar inte gå runt och må dåligt och ALLTID känna smärta av magkatarren.
Vissa dagar é helt OK andra dagar ett HELVETE rent ut sagt.
Äter ju tabletter för det, och vad e vitsen med dom om det inte funkar?
Nä nu jävlar ska dom få höra ett och annat.
Om inte jag mår bra så blir det ju inte att man orkar lägga all fokus på barnen och det retar mig.
Vill ju orka och inte känna smärta hela tiden.


Nu har jag i allafall lagat pannkakor till middag, och dom satt fint..
Nu ska vi bara busa med barnen sen förbereda dom för sängen.


Just det kanske ska berätta att natten i natt gick kanon.
Hon fick välling kl 21,45. Sen vakna hon kl 2 fick bara nappen
sen vakna hon kl 5 igen och då gav Jimmy henne välling (igentligen skulle han inte det).
Sen va det dags att gå upp strax efter kl 5.
Men jätte duktig tycker jag allt att hon e hihi.
Hoppas detta håller i sig...




Ute och går med Theos stol....





Ha en underbar kväll......


Ps. ska föra över bilder från mobilen sen så lägger jag upp några här Ds.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0