trött

ja det e vad jag e.
Alltid när jag lägger Theo så e jag på väg att somna och får verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna.
MEn nu sover barnen sen 1 timme tillbaka.

Va hos läkaren idag. Gick la hyffsat. Fick någon dricka utskriven och ska tillbaka om 11 dagar.
e det inte bättre då så får jag gå och göra gatroskopi (köra ner slang i halsen) och se om jag har magsår.
Men jag tror ju bara det e kraftig magkatarr, pga för lite sömn och att jag typ inte sovit det första 6 mån av Thildas ankomst. Men man tycker ju det borde finnas något att göra åt det än att ändra hela kosten,
för jag har ju ändrat den och äte rmina tabletter.
Vill ju inte gå runt och ha ont...


Förlåt för att jag inte lagt upp några bilder. Har verkligen inte orkat.
Min man e ju på frölunda matchen nu och ska verkligen kämpa mig med att hålla mig vaken tills han kommer vid 21,45.

IMorgon ska jag lyxa mig hos frissan =). SKa bli underbart =)..


Nä slappa i soffan nu =).






Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill ha massa bilder!!

Och du måste lägga upp före och efterbilder på håret :D

2010-03-19 @ 07:51:51
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0