Tidigt!!!!

Förstår inte varför Thilda ska vakna kl 5??!?!
Vi la oss vid 22 igår jag somna som en gris med en gång. Och kl 22,30 va jag uppe och gjorde välling.
Sen vakna hon kl 2,30 fick mat och sen upp kl 5 *SUCK*.

Jag har så ont i magen av magkatarren och mår sjukt illa på kvällarna.
Så inatt får Jimmy ta natten. Jag ska sova med öronproppar.
Fan vill må bra och vara pigg =(.


Dagen igår då, så åkte vi till frölundatorg och shoppade lite.
Jimmy köpte två snygga t-shirt jag ett par jeans och till Thilda jeanskjol en t-shirt och ett par tights.
Theo fick Rorry bilar av farmor och ett pussel av oss.
Sen köpte jag och Jimmy ett pussel på 2000 bitar haha.
Som vi ska få i hop och sen ramma in det som en tavla =).
Vi träffade även Melissa Jerry och lilla Mio. Och tog en fika =).
Thilda satt och drog i Mio och dom höll varann i handen =).

Sötnosarna...

Thilda och Mio =).

Sen åkte vi hem och Sebbe (jimmys bror) kom hit.
Jag städade och röjde lite och tog ut vardagsrumms mattan och skakade den =).



Idag vet jag inte vad som händer. Ta det så lugnt som möjligt.
Theos farmor ska komma hit efter jobbet en stund innan hon ska på möte igen.
Känner även på mig att Jimmy kommer gå på Frölunda matchen idag..
Men hindrar han inte. e skönt att få kvällarna själv när barnen väll somnat =).





Ha en bra dag........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0