Sover....

Ja barnen sover sen 1½ timme tillbaka =).
Va la våran härliga vårprommenad som gjorde dom trötta =).
Skönt att få vara lite själv =).
Har rensat bland Thildas kläder, harregud va lite kläder hon har nu hihi.
Måsta ha allt nytt till henne. Boddy byxor kjolar klänningar tjockare tröjor vårjacka mm mm.
Någon som vill hjälpa mig?
E så tråkigt med andra barnet för hon blir inte lika bortskämd med kläder som Theo blir haha.

Aja får se till att vinna ett par tusen haha.

Snart kommer mannen i huset hem, Ja jag menar Jimmy haha.
Vet inte vad vi ska hitta på?? Man blir sugen på att göra saker i detta vädret hihi.
Längtar tills man kan åka till slottskogen och åka och bada mm med barnen =).
Denna sommaren kommer bli den bästa =).
Kommer la bo nere i stugn i varberg, bara så du vet syster =).
Jag och Melissa kan voldgästa henne haha.
È så skönt att vara där. Nära till stan och till havet tar det 5 min att gå =).

Sen fyller Jimmy 25 år så då blir det verkligen party med massa av våra älskade vänner =)
ÅÅÅ vad jag längtar =).

Fast sen när sommaren e sluta så e min mammaledighet slut =(.
MEn det ska jag verkligen inte tänka på nu hahah.



mina små pluttar =)




Ha det gott. Nu ska jag vänta på att mina barn ska vakna hihi...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är så välkomna att våldgästa mig ;)

Vi ska massa mys ihop då :)

2010-03-10 @ 08:25:00
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0