Sömnlös.....

ja inatt har jag fått sova hela 3½ timme, LYX va?
Varför sova?? ÅÅÅ blir galen THilda e ändå 8½ mån, tycker ju det brde bli bra någongång?
Joo visst det har varit bra 3 nätter nu när jag bara varit uppe 2-3 gnger och sen fått sova till sju.
Men ändå, hon é så stor så hon ska klara hen HEL natt och kunna sova till 6-7?? inte till kl 3,30????
ÅÅÅÅ man blir galen. Sen fattar ja inte hur mycket en kropp orkar?
Varken jag lr Jimmy har knappt sovit på 8 mån.

Min syster yster sov ju här i natt, hoppas inte du va vaken för mycket?
Och att du vill sova här igen?

Nu sover Thilda GRRRRR.
Theo ligger på soffan och kollar bompa och e jätte trött.
Han somnade sent igår och vaknade tidigt idag
Så han kommer nog vara go och glad idag.

JAg hoppas på att det blir lite öppna förskolan med Anna och Alva idag =).
Sen ska vi åka och handla mat och städa.
Sen blir det MASSA MYS och säkert sängen kl 20 hahahah.
Nää inte riktigt


Imorgon ska Jimmy vara borta hela dagen :(.
Han ska hjälpa sin pappa att börja bygga en altan och sen på kvällen ska han kolla på Frölunda.






Nä ha en toppern dag, Nu ska jag hälla i mig kaffe och hoppas på att vakna snart...





Kommentarer
Postat av: Frida

Klart jag vill sova hos er igen! Små barn stoppar mig inte ;)

2010-03-12 @ 07:25:29
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, stackare! Jag lider med dig!

Kram

2010-03-12 @ 07:54:06
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0