SOL =)

Ja idag e det ännu en dag med underbar Sol.
När jag gick till dagis med Theo ville jag bara slänga av mig jackan, SÅÅ UNDERBART...
ÄLskar detta väder, man kan aldrig få för mycket av sol =).

Natten in natt då.
Vi la oss vid 21, jag va svin trött och mådde typ illa för att jag va så trött.
Vi somnade som två stockar =).
Sen vakna jag av Thilda 22,30 fick mat.
Sen vakna hon 2 i gen men tänkte nä nu ska hon bara få nappen.
Och hon somnade om och sov till 4,30 då fick hon mat.
Fråga mig inte varför jag inte fortsatte kämpa haha.

Ska göra samma i natt med.
NU FÅR DET VARA SLUT MED MAT PÅ NATTEN!!!


Idag ska la Jimmy jobba över igen *SUCK*.
Men han måste ju tyvärr det om vi ska klara oss.

E det någon som vet när deklarationerna kommer?

Idag blir det pastasallad med Kyckling och tzaziki =) *MUMS*
Kanske man ska sitta ute och äta hihi.

Vad ska ni göra i detta underbara väder?




KRAM








Kommentarer
Postat av: melissa

joo jag var as pigg konstigt nog men nu börjar tröttheten komma haha gäsp,, ska lägga mig samtidigt som Mio idag för jag känner på mig att natten kommer bli som inatt haha

2010-03-16 @ 15:44:02
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack så mycket!! Ja hon e för go våran tjej!!!:)

längtar sååå till fredag å han kommer hem, usch, trodde inte att de skulle va så här jobbigt...



Jag e lika bekväm jag me, melvin vaknar ibland han me å då ger jag mat, mest för att man själv e "lat" och TRÖTT, bekvämare än å bli osams mitt i natten me han...:)

2010-03-16 @ 20:47:13
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0