Sjukstuga....

Thildisen har fortfarande 39-40graders feber =(.
VA på vårdcentralen idag då hon bara gråter nästan exakt hela tiden.
Va lite piggare idag, men ändå hög feber och äter inte.
Men dom hittade inget.
Kollade halsen, öronen, klämde på magen och lyssnade på lungorna.
Det ända va att hon va röd i halsen.
Men dom tog ALDRIG ett urinprov lr sänkan??????
Hallå ska dom inte göra det? ÅÅÅ blir så förbannad.
Visst hon hade bara 37 grader när hon va där men hon va ju inte pigg och e inte normalt att en 8 månaders gråter hela tiden?

AJa jag ger det till på fredag sen åker jag till östra lr barnakuten i backa.
Ville till backa idag men dom hade inga tider kvar när kl va 10 redan:...

A annars har det inte hänt så mycket. Theo har varit på dagis hela veckan =).
È underbart detta vädret =) ME LIKE =).
Man blir så mycket PIGGARE och GLADARE.

Redan torsdag i morgon =).Veckorna går super fort.

På Lördag ska jag på Bio med Melissa, vi ska se "Snabba Cash" och ta en lång mysig fika innan =).
Va längesen man träffade bara lilla Melissa. Man hinner ju inte prata på samma sätt med barnen närvarande =).
Sen kommer Oskar och Emelie hit med sin lilla Lucas så ska vi tro det lr ej, GRILLA hahah




Nä nu ska jag kolla tv.
Mitt tv schema:
kl 19,30 Halv åtta hos mig
kl 20 antingen "Roomservice" lr "Drömmen om Italien"
kl 21 Greys Anatomy =)

Så nu ska vi hämta något gottit...

HA en underbar kväll =)








Kommentarer
Postat av: Tessa

5-6, fy, e ju mitt i natten.. Vi brukar aldrig gå upp före 8-8.30.. Ibland runt 9-9.30....

2010-03-04 @ 10:05:50
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anna

Lyckliga dig som har snälla barn som sover tidigt... TV-kväll bokad från 19,30.... När hände det?!?!?!

2010-03-04 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0