Sitter här...

Ja nu sitter jag här med en varm kopp kaffe och fryser.
Min underbara dotter sover i vagnen ute, Så dörren står öppen.
Man litar ju inte på världen idag.

Speciellt inte när jag läste det som hände i Finland då en 12åring tog upp en 3 m¨nader som sov i vagnen på utsidan och grävde ner i snön?? VA FAN e det för VÄRLD vi lever i?
En tolvåring?? Den personens liv blir nog bra.
Sån tur va hittade polisen bebisen i god tid tack vare dens skrik.
Så han klarade sig,  tack gode gud.


Idag ska jag till läkaren med magen.
Har inte ont mer än vanligt idag men lika bra att gå dit och snacka allvar med dom =).
Och kanske få ny medicin. Orkar fan inte må såhär.
Önskar inte ens min värsta fiende detta.


Sen har jag bokat tid till att klippa mig och färga håret hihi.
Ska göra ljusa slingor och bara klippa topparna.
Sån vekling e jag haha.
NÄ men e faktiskt glad för att jag fått så långt hår nu.
Sen e det lätt att slänga upp det i en toffs.
När man har en liten dotter som ska dra och slita med sina slemiga fingrar haha.

Ikväll blir det la att sitta ensam då min underbar man ska på Frölunda matchen.
Om inte syster yster får för sig att stanna hihi <3.

Imorgon ska Jimmy tattuera sig.
Så han é inte hemma förän sent då heller.
Träffar han aldrig känns det som. Han har jiobbat till kl19 2 dagar ikväll frölunda och imorgon tatto.
Man märker verkligen att Theo saknar sin pappa.
Men dom får busa och leka hela helgen istället =).



Nä nu ska jag se om min sotter vill vakna och få mina fingrar tinade hihi..








Ha det Lovley....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0