Säljare?

jag va ju på Blingo igår.
Hittade massa snyggt =). Men tyvärr hade dom inte massa i Thilda storlek.
Men jag ska ha ett Blingo party den 7 sep.
Hihi långt kvar jag vet men då har höst kollektionen kommit ut.
Så dom som vill komma då e hjärtligt välkomna=).
Till rubriken då..
Hon som va Blingo säljare igår sa att dom sökte fler.
Då tänkte jag på detta. Hade ju varit något att ha det som extra jobb när man e mammaledig?
Kanske ha 4 försäljningar per månad?
Men till problemet då, man får fasen inte så mycket ändå.
får bara 20% av det jag säljer. Men måste fundera på detta hihi.

A idag ska jag till BVC på 2½ års kontroll.
Ska bli spännande =). Han e ju inte stor min lilla Theo =).


Nä nu måste vi sätta fart här hemma, ska cykla om ca 1 tim...





KRAM....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0