Ny vecka.....

ja nu é klockan snart 10 och jag har hunnit vika tvätten sätta på ny
maskin plocka i ordning bädda och damsuga undervåningen =).
KÄnner mig ganska duktig.
Men vad ska man göra nu då?
Känner för att baka bullar men har inga ingredienser.

Thilda har fått feber nu SUCK. È säkert tänderna.
Börjar andas ut lite att magsjukan e över iallafall.
OCh jag e evig taksam för att barnen har klarat sig =).


Igår åkte vi iväg och shoppade lite.
Va tvungen att ha ett regnskydd till Thildas vagn då jag bytt till sittdelen för ett tag sen.
Hittade ett för bara 49:- =).

Sen myste vi alla i soffan framför "Postis Per" haha.
En film som Theo fick.
Sen kom Theos och Thildas farfar förbi.
Kul med lite besök efter en vecka av sjukdom.
Sen va det dags för snagging av Theos hår. Han blev görsnygg =).
Kortare på sidorna och längre i mitten.
Och jag behöver verkligen klippa mig NU.
Måste boka en tid. Inte klippt mig på säkert 4 mån.



Idag får vi besök av Theos och Thildas farmor =). Skulel verkligen behöva ååka och handla mat.
Har ju inte gjort det sen förra fredagen. Bara småhandlat.


Denna veckan börjar lite serier oxå=)
Desperate Housewives och sen en ny serie Cougar town.
Får se om jag orkar vara uppe till kl 23 haha.





HA en toppen dag xoxo Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0