Ny Tid!!!!

Jag fattar inte varför vi ska hålla på att ställa om klockorna??
Någon annan som gör det?
Spelar det någon roll om det é mörkare lr ljusare på kvällen?
Ok om man inte har barn då e det kanske inte så jobbigt.
Men när man har barn som inte kna rätta sig med tiderna med en gång och man får typ ändra allt.

Som igår somna dom inte innan kl 20 och i och försig kändes
det bättre att vakna idag när kl stod på 7,20 än 6,20.
Men som Thilda igår va ju trött på helt andra tider på dagen så man va  helt förvirrad hihi.
Men blir la bra snart.

Igår va vi hemma och möblerade om i barnens rum sen storstädade jag badrummet och duschen.
Sen plockade jag fram vårkläder. Nu jävlar får det inte bli mer snö.
E så kul att plocka fram.
Theo har 3 jackor plus en väst haha. så han behöver inget nytt.
Thilda behöver la regnkläder och gummistövlar hihi.

Idag kanske Maria och Ida och lilla Annie kommer hit, sen kommer Theos farmor så ska vi käka sen ska hon
och jag på Blingo kväll (klädparty).
Sen ska jag hinna handla med haha. Fullt upp idag hihi.

Imorgon ska Theo på sin 2½ års kontroll.
Kommer inte vara några problem. Ska bli kul att se hur lång han e bara haha.




Ja så mycket mer har det inte hänt för mig hihi




Going...




Hahaha













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0