Njuter.....

ja just nu sitter jag och njuter av tystnaden.
Theo e på dagis och Thilda sover ivagnen.

Morogonen började lite senare än vanligt.
kl 7 kkom vi först upp.
SÅ blev lite stressigt med att klä på mm.
Sen ska ju allt krångla när man har brottom.
Som i morse, så funkar inte boxern så fick starta om den för Theo skulle verkligen se bompa i morse.
Sen fick han sin tallrik med youghurt och flingor och självklart snubblar han och rammlar och slår sig mot tallriken vid tiningen så han får en svullnad och blir blå.
Och jag har youghurt och flingor på hela golvet och mattan och hela Theo.

Idga ska jag bara ta det lugnt fixa med tvätten mm.
Sen kommer syrran och lämnar sina 2 vovvar så ska jag ta dom på långpromenad upp till dagiset och hömta Theo.
Sen ska Jimmy jobba över =(, så blri bara jag och Theo som ska äta middag =(.


Sen till min JÄVLA mage rent ut sagt.
E så trött på att ha ONT och känna SMÄRTA.
Vill må bra känna mig pigg mm.
Äter tabletter varje dag för magkatarr men nu funkar inte dom längre.
Man börjar ju undra om det e något annat som e fel?
Eller har jag blödande magsår?
Vill må bra och inte ha ont. Går ju ut över mina barn och så ska det la inte vara?
Man har ju inget tålamod alls.
Vårdcentralen slår ju bara på dövörat.
ÅÅÅÅ BLIR TRÖTT MAN





HA en underbar dag.............



Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt :)

2010-03-12 @ 06:08:54
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0