Måndag =)

Ja måndag och fortfarande underbart väder.
Jag skulle igentligen varit svintrött och gnällig nu men tack
vare solen e jag inte det och det va lätt att gå upp idag med =).

Natten igår började inte så bra.
Thilda höll på att skrika/gnälla mellan kl 22-23,45 SUCK.
Sen sov hon till 3 och sen vakna hon 6,30
men tror ni inte Theo som ALDRIG brukar vakna innan kl 6,30 vaknar kl 5,55 i stället GRRRR

Igår åkte vi till Ikea och köpte en ny stol till Theo =).
Han blev jätte nöjd =).

Sen kom Melissa och Jerry hit på fika =).
va kul att träffa hela familjen med =).
Va ett tag sen man såg lilla Mio som allt har vuxit.
Runda och goa kinder har han =).



Idag ska vi hem till Maria Ida och lilla Annie =).
Ska bli kul att träffa dom igen.


Nä nu ska jag ta mina småttingar som grinar och inte kan leka tillsammans haha





Här kunde dom busa ihop =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0