Måndag igen!!!

Ja fy skjutton vad fort helgerna går.
Imorse fick vi iallfall ha pappa (jimmy) hemma lite längre.
Vi va hos öronläkaren i morse med Theo. Vanligt återbeskö efter operationen.
Allt såg så bra ut det kunde.
Så nu ska vi gå va 6 mån på kontroll så länge rören sitter i =).
Jag hoppas verkligen att dom sitter ett bra tag så han slipper dessa öroninflammationer.
Sen tog jag och barnen bussen hem =). Theo verkligen älskar att åka buss.

USch natten i natt va HEMSK.
Theo somnade på soffan igår mammas lilla hjärtegull.
Jag stod i duschen och Jimmy gick upp för att ta på Thilda pyamasen.
DÅ satt Theo kvar och kollade bompa och käkade kvällsmat.
NÄr vi kom ner 5 min senare då har han lagt sig i soffan och somnat, Såå Söt.
Så Theo vaknade kl 22,40 och va kissenödig.
Sen vakna Thilda kl 23,30 sen kl 1 och då va hon grinig och gnällde fram till kl 3 så va vaken då.
Sen upp kl 5,15 SUCK....

HAr glömt att berätta för er att vi kanske ska åka till Prag i slutet av April =).
Ska bli SÅÅÅ UNDERBART.
Blir en Weekend. Min mamma och pappa ska följa med.
Får hoppas att detta blir av bara.
Blir lite tufft att vara från barnen så länge, har bara varit i från Theo 2 nätter och Thilda bara 1 natt.
Men det blir säkert bra. Dom behöver sakna sin mamma och pappa med =).


IDag har jag STORA middagsproblem haha.
Ivanliga fall brukar problemet vara "vad ska vi äta till middag idag Jimmy?"
"Nä jag orkar inte komma på något, du får bestämma?!"
Men idag e problemet istället att jag e såå sugen på massa olika så jag inte kan bestämma mig haha.
Vill göra pasta sallad med kyckling och Tatsiki, köttfärssås, pannbiff, lr korv??
Vill helst ha pastasallad men har ingen isbergssallad haha.
Nä detta e allvarliga problem haha.


Nää nu ska jag vila en stund när båda barnen sover =)..



 
Provar mammas stövlar =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0