Kl 5!!!!!!!!!!!

ja det va då jag steg upp. Fattar inte varför lilla madam måste vakna så tidigt??
NU kommer Theo ner oxå.

VILL SOVA!!!!


Jimmy tattuerade sig igår. Blev jätte fin faktiskt.
Men han mådde inte bra när han kom hem.
Började frysa och kände sig febrig.
Vet inte om det va bara för att han spänt sig hela dagen och sen tattuerat sig i några tim och INTE ätit.
Blir galen på den gubben. Då får han skylla sig själv.
Får hålla tummarna på att det e så.

Theo somnade inte förän kl 20,30 igår, så någon myskväll blev det inte själv med min man.
Theo kommer nog va rolig i dag då han somna sent och vakna tidigt.
Han brukar sova 11-12 tim nu har han bara sovit 9 =(.

Just det, höll på att skita ner mig i natt, hjärtat slog i TUSEN och va nära på att hoppa ut.
Vi låg och sov så vaknar både jag och jimmy av en jävla smäll.
Vi tittar på varanndra och undrar "Va i Helvetet va det?"
Då önskar man helst att man hade en kniv vid  sängen.
MAn tänker med en gång det värsta, tex att någon e på väg in lr nåogt.
Men nu va det våran lilla foto utskrivare som rammlade ner från luckan på vinden.
Va inte så lätt att somna om efter det.


Thilda har börjat vakna en gång per natt nu mellan kl 02 lr 02,30 HELT OK.
Fast sen ska hon ju upp kl 5 SUCK....


IDag ska vi åka och handla mat. Sen vet jag inte vad som händer.
Hoppas på fint väder så man kan va ute och sola kanske?
Fast ser dessvärre inte så ut =(.




Denna bilden e så skön. Ser ut som hon ska slå till han haha,
men hon e bara ute efter nappen haha.






Nä ha en toppendag och kolla in bilderna med i inlägget under =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0