kallt.....

ja fy satan va kallt det e ute idag.
IGår hade man vårkänslor och idag känns det som vinter igen och att snön hänger iluften SUCK.

Idag efter att jag lämnat Theo på dagis, (ja idag va det faktiskt dagis haha) så gick vi till torget och köpte färska frallor och gick hem till Anna och tog en mysig kopp kaffe med färska frallor och sen varsin kärleksmums =).
Sen satt vi och pratade och pratade, Elin och Thilda lekte på golvet.

Nu sitter vi här i soffan jag och Theo, Thilda sover i vagnen =).
Jag ska snart börja med tacopajen =).

Igår skulle jag kolla frölunda matschen men skulle bara lägga Theo först.
Och han vägrade somna och hans mamma blev bara tröttare och tröttare.
Så jag somnade och vaknade igen kl 21,15 haha.
Det va den matchen det =).
Sen va jag så fasligt trött och jag käkade bara en macka och duschade och gick och la mig.
Så blev inget Desperate för mig.
Får la fråga syrran vad som hände hihi.


OCh imorgon kommer min syster yster hit. Först ska hon bara jobba över lite.
Men jag ska se till att det inte blir länge hihi.
Vill ju hinna träffa henne innan man ska lägga sig haha.




Syster Yster.....






Ha det underbart,..........



Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi jaa idag får jag pussa på dig =)

2010-03-11 @ 08:14:52
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0